| Hjem | sykdom | Mat Beverage | Helse | familie | Fitness |
  • Take A Disney World - for gode minner

Det var den 10 mai 1977, og jeg fortalte min mor at jeg ønsket å ta en Disney World tur til bursdagen min. På 30 mai 1977 dro vi fra Chicago Amtrak-stasjonen på vei. Vi tok toget i to dager fra Chicago til Kissimmee, Florida fordi min mor var redd for å fly. Det var bra fordi vi fikk se massevis av vakker natur og vi møter mange nye venner. En av dem var en ung gutt på samme alder som jeg var, og hans navn var også John. Han fortalte meg ham og hans familie skulle på en billig Walt Disney World ferie fordi hans far har "Disney World Secrets". Vi snakket i timevis om alle de forskjellige stedene vi ønsket å gå når vi kom dit. Når vi ankom, min familie og jeg bodde på et Holiday Inn-hotellet bare minutter unna.Jeg husker hvordan jeg følte da mine føtter rørte asfaltdekke som vi gikk inn på hotellet, jeg hadde gåsehud kjører opp armene mine som jeg så på plakater og baldakiner i Disney World parkene. Mitt hjerte vil ikke stoppe racing som jeg gjennom om vandre gjennom disse portene. Vi hadde kommet sent på ettermiddagen og min mor ønsket å hvile og vente til neste dag for å besøke fornøyelsesparken, som ikke satt godt med oss, (fordi vi var på 10 +). Så våre foreldre la oss gå til gaming område av hotellet for å få ned vår angst. Men neste morgen var vi opp lys og tidlig, ca 6 am dusjing, sette på våre klær, og ser gjennom brosjyrer og blader, plukke ut alle de stedene vi ønsket å besøke først. Og da dørene åpne til våre overordnede rommet, våre øyne lyse og vokste en stor som kvartalene fordi vi visste, det var på tide å dra til Disney World ... Mye har forandret seg siden jeg har vært der. Det koster å gå nå kan være en mye for noen. Jeg foreslår å kjøpe Disney World billetter på forhånd. Parkene består nå av Walt Disney World Resort, Sea World, Pleasure Island, Cypress Garden, diverse shopping-og spiseområde, og mange andre. De har også badeland i Disney, som Typhoon Lagoon, som på en varm dag (jeg har hørt) er virkelig sitat gledelig. De sier at det kjølige vannet i parken føler deg kald og rolig. Mount Mayday har mange typer lysbilder som hastighet lysbilder, kronglete kroppen lysbilder vannrutsjebaner. Og det er mange flere vassen opplevelser som Storm lysbilder, er Ketchakiddie Creek, Typhoon Lagoon Surf Pool, Shark Reef, Humunga Kowabunga, Gang Plank Falls, Mayday Falls, Keelhaul Falls og Castaway Creek.There ingenting som å gå til en Disney World parken. Og jeg tror alle bør oppleve magien det bringer minst en gang i livet. Jeg ønsker å lage minner for mine barn, akkurat som mine foreldre gjorde for meg og mine syv søsken. Så nyt livet og ta en Disney World tur med familien