| Hjem | sykdom | Mat Beverage | Helse | familie | Fitness |
  • My First Orlando Vacation kommer til en slutt

Vi var nå inne i den siste uken av våre tre ukers Orlando Florida ferie og bestemte seg for å bruke tid på å slappe av ved bassenget på et av hotellene som er valgt fra våre mange kataloger. Vi fant en Howard Johnson som vi likte utseendet på og booket i. Vårt rom var svømmebassenget som var stor som barna våre er ekte vann babyer og det var andre barn der for dem å spille med. Vi nøt dagen i bassenget og deretter gikk til restauranten for middag. På den tiden Howard Johnson gjorde de beste hot fudge iskremer som Colin og barna likte. Tilbake i rommet trodde vi teppet følte meg litt crunchy under foten, men tenkte ikke noe av det før Colin våknet opp midt på natten slått på lyset og sa at noe hadde bitt ham. Hva et sjokk vi fikk. Gulvet var dekket med kakerlakker. På denne tiden barna hadde våknet så vi raskt fikk dem kledd, har rystet alle klærne, pakket og pakket koffertene vi gikk til resepsjonen for å se hva de ville gjøre med det. Tenk deg vår forbauselse da de trakk på skuldrene og sa ordene om at dette er Florida og vi bør forvente å se noen bugs. Kanskje, men ikke i våre rom! På dette notatet forlot vi midt på natten med to små barn hvis øyne var som tallerkener, og vi hadde noe sted å bo. Vi fant en kafé som ble åpnet gikk og hadde en drink mens konsultere våre hotellgjester kataloger for et egnet sted ikke altfor langt unna. Etter å ha funnet et sted ikke så langt nedover veien, fortalte vi historien vår til natten manager, og han svært vennlig ga oss nøkkelen til et rom og fortalte oss til å sjekke det ut og om det var greit at vi kunne sjekke i. Alt så fint før jeg dro sengeteppet tilbake på en av sengene på hvilket tidspunkt en kakerlakk, eller Palmetto bug som de likte å kalle dem, kjørte over sengen. Det var det, var vi ut av det og kjørte nedover veien på jakt etter et annet sted. Vi fant et annet hotell, en kvalitet Inn, og igjen lederen var veldig bra og viste oss på rommet og forklarte om feil i Florida og hvordan skadedyrbekjempelse var avgjørende. Etter å ha inspisert rommet som var plettfrie, alt inkludert teppet ble en lys farge, bestemte vi oss for å bo der for våre få gjenværende dagene og hadde en veldig morsom tid. Når kom det på tide for oss å fly tilbake til Storbritannia vi var veldig trist å forlate alle våre fantastiske opplevelser bak. Men, våre opplevelser ikke ende i Florida. Vi landet tilbake i Storbritannia etter en overnatting flytur kuldefølelse og mangler allerede Florida solskinn og overfor en 200 mils kjøring tilbake til vårt hjem i Nord-England. Etter å ha hentet bilen vår fra det hakke vi satt på den lange reisen hjem. Den ene tingen verken mannen min eller jeg hadde ikke regnet med var hvordan jetlag ville treffe oss. Min mann startet reisen av og innså snart at han var i ferd med å sovne bak rattet. Så var det min tur, og jeg kan ærlig si at jeg hadde aldri før, og har aldri siden opplevd følelsen av å ville sovne mens du kjører. Det var skremmende. Vi endte opp med å gjøre hyppige stopp, drikke rikelig med svart kaffe og kjører med vinduene ned for å prøve å holde seg våken. Endelig kom vi trygt hjem ved Guds nåde og umiddelbart falt i seng for en velfortjent søvn. Det tok oss noen dager å komme over jet lag. Vi likte å sette vår egen Orlando ferie pakke sammen. Ha frihet til å velge leiebil, de hotellene vi ønsket å bo i og våre dager på fornøyelsesparker var bare flott. Nå 27 år på det er så mange flere Orlando ferie pakker å velge mellom er det noe for alle og jeg fortsatt finner sted så magisk som alltid, og ser frem til å dele det magiske med mine grandson.As jeg sa det var en Orlando ferie full av første erfaringer noen som vi ønsket å gjenta og andre, som insektene kan vi gjøre uten. En stor ting den gjorde var skjønt begynne vår kjærlighet affære med Amerika og jo mer vi besøkte statene jo mer det gjort oss ønsker å leve her