| Hjem | sykdom | Mat Beverage | Helse | familie | Fitness |
  • En tur til Hershey Park som ikke var så søt

Mine barn, som de fleste, er fornøyelsespark aficionados. Da vi oppdaget Hershey Park, etter år med reiser til Disney World, trodde vi at vi hadde funnet en uoppdaget perle. Men når vi har gjort retur i de neste to årene, gjorde park overbefolkning turene ekstremt dyre avfall av time.Our første besøk hadde funnet sted i løpet av den første uken i september, og uvanlig forekomst der parken var fremdeles åpen på en ukedag følgende Labor Day når skolen ikke hadde startet ennå. Vi besøkte bare for dagen, men det var herlig. Våre barn kunne gå på en tur, et ubegrenset antall ganger. Restauranten satt oss uten en forsinkelse, og vi dro hjem synge parkens ros og planlegger vår neste visit.For vårt andre besøk, gikk vi i slutten av august. Parken var så full at du ikke kunne få på en tur uten en én time, og noen ganger to timers vente. Det var ingen seter å være hadde for bespisning. Den eneste saving grace for besøket var at vi hadde bodd på Hotel Hershey. Og mens det var svært dyrt, fant vi hjelp hyggelige, maten er utmerket, og utendørsbassenget moro for barna med sine vannsklier. Og til sammenligning, har vi bodde på andre dyre skianlegg, som The Grand Floridas i Disney World.Visitors på Hotel Hershey eller hytta blir tilbudt Hershey Resorts Advantage hvor du får lov inn i parken en time før den åpner. Så du tror at du kan få på alle de populære rides tidlig, ikke sant? Galt. De bare åpne en liten del av parken med en tre berg og dalbane, en swing ride, og noen ritt for mindre barn. De legger park vakter ved alle utganger fra den delen slik at du ikke engang kan gå tilbake til resten av parken til den offisielle åpningen. Vi bestemte oss, riktignok med svært skuffet barn, at vi ville bruke mer tid på Hotel Hershey basseng, enn på Park. Disney gjør noe lignende, men gir deg tidlig tilgang til hele parken, og begrenser ikke rides til en utvalgt few.Our tredje, og jeg er trist å si det, endelig turen til Hershey, var dette året i siste del av mai. Barna hadde noen ekstra fridager fra skolen, og vi bestemte oss midt i uken tur til Hershey vil trolig resultere i et mindre publikum. Feil igjen. Mens vi var riktig at det var ikke mange hotell besøkende, det var busser langs parkeringsplassen så langt øyet kunne se. Dessverre hadde vi uforvarende kommer i løpet av en musikk takknemlighet uke der hundrevis av kor og korps fra tri-state area ned på parken før du deltar på en seremoni i parkens arena. Mine barn kunne ikke komme på en eneste tur uten å vente minst en og en halv time. Tre ganger i løpet av våre tre dagers opphold vi gikk til parken og besluttet å forlate og returnere i håp om å finne parken litt mindre overfylt. Det har aldri was.So, ville du forvente at vi fortsatt kan nyte oss selv på Hotel sant? Galt ennå en tredje gang. Utendørsbassenget, selv kjører, oppvarmet og tilsynelatende klar til å gå, ble stengt for hotellets gjester så det ble brukt til å trene badevakter. Vi bestemte oss i stedet for å dra nytte av en annen aktivitet som tilbys på hotellets eiendom gjennom Hershey Outfitters. Den "Odyssey" som markedsføres på Hotel Hershey nettstedet er beskrevet som "muligens den største jungelen gym du noensinne har sett." Tenk deg vår overraskelse da vi oppdaget at det ikke var en jungel gym i det hele tatt, men en vanskelig klatretårn. Vi måtte utnyttes og festet for å veilede linjer til alle tider så vi gikk over ledninger 20 og 40 meter over bakken. Ansatte var fantastisk, men det var mer teambygging mosjon enn familiearrangement. Etter noen ivrige øyeblikk, bestemte tre av fem av oss til å gjøre vår vei trygt tilbake til jorden. Selv om vi ikke ble fullført halvparten av den aktiviteten vi fortsatt betalte over $ 400 for gleden av å prøve å overvinne vår frykt for heights.If penger er ikke noe objekt, tilbyr Hershey en VIP tjeneste kalt en Sweet Access Pass, som gir deg en personlig concierge som vil ta deg til forsiden av linjen i løpet av en seks timers periode. Du må kjøpe et minimum av fire søte Tilgang Passes, til en pris som varierer fra $ 199 - $ 240 per person for aldre over ni, og $ 115 - $ 140 for alderen 3 til 8. For vår familie på fem, i løpet av juli eller august, ville det kostet oss $ 1200 for seks timers experience.To være rettferdig, vi fortsatt fant hotellpersonalet nyttig og fasiliteter vakker. Men hvis du har tenkt å gå til hotellet for å nyte fornøyelsespark, vil jeg sterkt anbefale å ringe parken på forhånd for å se om de har noen spesielle hendelser planlagt. Og hvis du likevel velger å gå, gå med en forventning om at du skal tilbringe mye tid på å vente og svært lite tid riding, og du vil ikke bli skuffet